Höstvibbar

Det har verkligen börjat bli riktigt ruggigt väder ute nu. Jag vet att solen fortfarande skiner, men det är inte längre en sval sommarbris som fläktar, den har bytts ut mot en kall och rå vind som trasslar till håret och blottar hela asset! Jag hade riktig gåshud idag, trots att jag drog på mig min kofta och ett par tjocka strumpor. Jag tror att hösten är påväg, och att den kommer snabbare än man tror, så det gäller att förbereda sig ordentligt! Har man bara rätt utrustning så kan hösten faktiskt vara en väldigt mysig årstid...
Höstens måste ha:
En pojke att mysa med och pussa på
Ett stort fluffigt duntäcke
Tofflor
Gamla stora collagetröjor
Raggsockor
En massa olika tesorter
Bastu
Öppen spis
Filmer och Tv serier
Massage med härliga oljor
Uggs
Långkalsonger...
....Och galet många fik!



Idag lunchade jag med Maria, sjukt mysigt eftersom vi inte har setts på så länge. Vi gick till det ganska stora fiket/restaurangen i Gallerian eftersom jag älskar deras sallader. Det blev en Kycklingsallad med avokadoröra och currykräm. Hur gott som helst! Sen gick vi och kollade på spikmattor. Jag ska nog köpa en på tisdag för att få bort spänningarna i axlar och rygg. Någon som har ett tips på bra mattor för bra priser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0