som en fontän

Precis såhär såg jag ut när jag tränade idag (något fetare armar och ben haha xD och kanske lite mer hår på huvudet..) Det verkligen skvätte svett, haha, var tvungen att hämta papper och torka bort alla tusentals svettdroppar som landat på maskinen... jag hoppas verkligen att det inte stänkte iväg på tjejen som sprang bredvid mig! xD Sjukt nice träningspass var det, älskar när det är få där, blir så mycket fräschare luft! När jag var klar med stretchingen la jag mig på en av mattorna och satte på underneath your clothes med shakira och föll i dvala ett tag. Sen drog jag in i omklädningsrummet och där spelades Baby Baby med sunblock.. så jag kunde inte låta bli att dansa, fast från en åskådares perspektiv måste det mer sett ut som om jag var en galen kannibal som dansade "innan jag ska äta upp mitt offer dansen"... 
När jag kom hem hade mamma lagat spenatsoppa med ägg, så nu är jag mätt och nöjd och glad! Ska dra en snabb promenix till jobbet och kolla min jobbmail... See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0