Ägg och bacon

Good morning sunshine!
Frukost: Ägg, bacon, avocado och ett glas mild naturell yoghurt

Dagsplaner: Ta en hundpromenix, sola, köpa träningsdagbok och träna
Kvällsplaner: Kräftskiva med jobbet arrangerad av Menigo

Tröja: Topshop
Kjol: H&M (London)
Väska: Gina Tricot (köpte den för 30 kr xD, vilket jävla fynd)
Skor: New Look (London)
Örhängen: Second hand


+ En random tjej kommer fram till mig på stan och frågar vart jag köpt min kjol och säger att den var hur fin som helst. Älskar när folk vågar göra sånt. Dels gör hon mig glad och dels gör hon sig själv en tjänst (nu slipper hon ju leta i varje affär efter den.. eller hur?)
- Jag har fortfarande krasslig hals, och jag har en känsla av att kräftskivan kommer bli ganska mycket skrik och spring för min del... Om jag dricker blir det iaf enbart vitt vin, vilket är det vins som jag anser gott, så det funkar ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Svar; Å tack, Ester! :) Ska fixa <3<3<3

2009-08-20 @ 11:08:57
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0