what a wounderful world

God morgon! Idag är jag lycklig... Har ingen aning om varför, antar att jag vaknade med fötterna på rätt sida av sängen eller vad man nu brukar säga :) Jag vill skratta, dansa, hoppa, sjunga, jaa, typ leva! OCH JAG VILL TRÄNA! Så trots en riktigt krasslig hals, tänkte jag ge mig iväg till gymmet och göra lite övningar för rygg och ben. Jag får skippa kondition idag, eftersom det ger mig äckliga hostattacker. Ska gå på en shoppingrunda också, eftesom jag igår kväll fick reda på att jag har 883 kr att lägga beslag på från ett gammalt arbetskonto! (haha, kanske därför den plötsliga lyckan) I vilket fall känns det väldigt bra, nu kan jag äntligen köpa en träningsbag och en träningsdagbok. Dessutom funderar jag på en spikmatta, det sägs ju att den ska göra underverk! Någon som har testat?


Bild tagen under en grillkväll för några år sen... Glad och galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0