-

Heey yo.
Hemma igen efter en jäkligt lång dag på stan! Har i alla fall fixat nästan allt jag skulle göra, i alla fall det viktigaste :) På tisdag gör jag det absolut sista... (kan inte fatta att det snart är dags..)
Mötte Fia på tunnelbanan, hon skulle av ur precis den dörren som jag skulle på, hur stor är chansen liksom!?! Så hon åkte med mig en bit på tåget i alla fall.

Är ensam hemma ett tag nu, så jag ska laga någon riktigt god ASIATISK mat och sen ska jag packa. Förhoppningsvis hinner jag svänga förbi Sussie och Arvid också. Helene blev sjuk, så vi håller tummarna för att vi alla kan träffas på tisdag istället och luncha :)

Föresten så kostade mitt minneskort nästan 400 kr, so it better be good, annars jäklar! Det är i alla fall på 8 GB och tydligen väldigt snabbt! Man tjänade i alla fall på det eftersom ett normalsnabbt på 2 GB kostade 160 kr. Känns trist och lägga upp bild på mina köp, är liksom inte så roligt med våtservetter, kamerafodral och böcker... Ni kan få en bild på GG snyggingarna istället, hehe :D


Kommentarer
Postat av: sebban med L

I love that you love Gossip girl! :D:D my best and only ester :D:D

2009-12-28 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0