A friend like you ♥

Nu börjar det kännas sorgligare och sorgligare att man ska åka, finns så många underbara människor man lämnar kvar här hemma... Kommer ju sakna alla så otroligt mycket...


Fia och jag har verkligen kommit varandra närmare de senaste månaderna. VI har umgåtts varje vecka eftersom vi jobbar på samma jobb och jag vet inte hur jag ska klara mig utan min lilla skrutt. Jag vet att hon var borta ett år i Frankrike och tiden gick faktiskt väldigt snabbt, men det var nog för att jag var kvar här, och fortsatte med mina vanliga rutiner dag ut och dag in, och sen kom hon bara tillbaka och blev en del av allt igen.

Men nu... vad händer nu? Vem ska pigga upp mig när jag har en dålig dag genom att bara skratta, le och tala om för mig hur underbar jag är? Och vem ska dricka vin ur en petflaska med mig inne på toaletten för att jag inte har råd med drickan ute? Och vem ska jag prata om allt med när jag har så många tankar i huvudet så att det nästan exploderar? Vem ska vara min älskade Fia under dessa 4 månader? Det finns ju ingen som hon.

"When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank God 
I had a friend like you

Any times I've gone without a home
A meal
A pair of shoes
If you had three you'd give me two
There ain't no other friend like you"

Det gör ont att tänka på hur mycket jag kommer att sakna dig mitt hjärta, älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni två är för fina alltså. och ester vi har inte setts på hur länge som helst och nu åker du :(

<3

2009-12-22 @ 12:24:52
URL: http://feelingsareintense.blogg.se/
Postat av: Fia

Ester då! Jag är mållös.. ingen har någonsin dedikerat mig så fina rader. Jag kommer sakna dig så himla mycket!! Jag är verkligen glad att jag fått umgås så mycket med dig den senaste tiden. Du har varit min sten i stormen och nu kommer jag känna mig lite borttappad när du åker:( <3<3

2009-12-23 @ 16:49:47
Postat av: fia

jag tror alla blev lite avundsjuka på mig nu hihi

2009-12-23 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0