All in och lite till

Oooooh shit vad kul det var igår. Det blev inte som planerat, efterom vissa bangade och så, men jag mötte upp tjejerna efter jobbet i stan och vi gick till en bar och drack cider, sen mötte jag och Fia upp Markus (min chef) och hans bror Mats. De hade varit och käkat på grand innan, och druckit en HEL DEL! hahaha xD Vi drog i alla fall sturehof där vi drack alldeles för mycket och trängdes bland en massa partysugna människor. Vi träffade någon bekant till Fia som var skit trevlig och sen sprang vi typ runt och dansade och drack. Vid halv två åkte jag och Fialottan iväg till gamla stan för att möta upp Martin och Fredrik. Haha, vi kom inte in på stället så vi var tvugna att få Fredriks hjälp, hahahah, det sög ju, för nu tror han verkligen att han är MR AWESOME. Där satt vi till typ tre och sen drog vi till tuben och åkte till mörby centrum. Där mötte vi upp Erika och Andriette och vi åkte vidare till Täby (minnesluckor..). Där spelade folk nya typ guitar hero fast med DJ grej istället, coolt men alla sög verkligen så det lät inte så bra  ;) vid halv sex så åkte jag, fia, fredrik och martin därifrån. och när jag och Fia kom hem, väckte vi typ hela världen... xD Somnade kanske halv sju och klockan ringde vid nio. Usch, att man utsätter sig för sånt här, men fy FAN VAD KUL DET VAR!
lägger in lite bilder när jag kommer hem, nu ska jag lägga mig i en soffa och sova några timmar.


Kommentarer
Postat av: adinaa

kolla in min senaste outfit och säg gärna vad du tycker :) kram / adina

2009-12-06 @ 19:06:35
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0