Don't Stop 'Til You Get Enough

Middagen blev helt underbar! Är sjukt att man alltid inser hur mycket familjen betyder när man ska skiljas från dom... Vi hade riktigt kul och gjorde studsbollar (jag fick ju ett "gör dina egna studsbollarkit" när vi hade julklappsbyte) med en massa glitter och olika färger. Så åt vi ju kyckling och sen blev det julgodis och nötter (höll mig som tur var till nötter och frukt idag också). Efter det gick vi barn in i mitt rum och dansade till alla Michael Jacksons bästa låtar :) Sen körde vi en systrarna Macova och drog på oss fula glasögon och mössor och dansade runt som galningar xD Skrattade så jag fick ont i magen. Bästa kvällen på länge med HELA min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0