Getting close

Som sagt, 2 veckor kvar och nu börjar man verkligen förstå att det händer... Har en jäkla massa kvar att fixa, men de viktigaste grejerna är klara... Vi fixade visum idag, och de är klara redan på fredag, vilket känns jäkligt bra!

Jag går omkring och är glad mest hela tiden :) I måndags sa Martin att han knappt kände igen mig för att jag var så himla positiv. Jag måste verkligen gå omkring som en jäkla enstöring som hatar allt och alla... xD haha! Grejen är den att det är först nu som jag kopplar av ordentligt. Hade ju en helt ledig helg nu och det var första gången på länge, och då mår man bra. För trots att jag älskar mitt jobb måste jag vila, i alla fall lite, annars blir jag en bitterfitta!

Tror dessutom att jag är glad nu för att jag vet vad som väntar, SOL OCH BAD, FRUKT OCH NYWOOKADE GRÖNSAKER! Paradiset och allt vad det innebär.. :) Då orkar man hålla livsgnistan uppe, då orkar man fyra av ett bländande leende trots att man kanske är trött eller har en extrem mensvärk :) Gosh vad jag längtar. Nu ska jag sluta tjata och göra lite nytta! Har bokat bastun ikväll, så om några minuter är den varm, då drar jag dit och chillar någon timme med peeling, ansiktsmask, hårinpackning och senaste numret av Sofis mode ;) Nytta, my ass.. hahah!

australien 2007 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0