GOD JUL

Yeeeey, idag är det julafton! Har taggat till med julmusik och doften av lussebullar i hela huset. Fast jag har bestämt att jag inte ska röra något sött under hela julen. Min släkt gör ca 10 olika sorters godis var (mamma har 4 systrar och 1 bror) samt 5-10 olika sorters kakor var. Så vi brukar ha en ordentlig buffé av sötsaker. Och grejen är den, säger man att man ska smaka en av varje grej så blir det ju typ 1 kilo godis... så därför är det lika bra att jag skippar allt, så slipper jag känna mig uppsvälld imorgon. Så nu äter jag frazer med skinka och ost istället, medans de andra mumsar på lussebullar, pepparkakor och annat trevligt. Insåg just att jag inte ätit en enda pepparkaka i år :O och en lussekatt på första advent, ganska duktig :D

Jaja, annars tycker jag att man verkligen ska svulla på julafton, det är en sån dag. Men nu väntar ju varmare länder, så då känns det som man vill göra sitt bästa för beach 2010 som är om någon vecka bara!

hahahha, var inte meningen att det skulle bli något himla dietinlägg xD Var mer en GOD JUL hälsning, men det gick ju som det gick. Nu ska vi iväg till kyrkan, är ganska mysigt där på julafton.. Så puss puss, ha en underbar underbar jul!
♥         ♥          ♥           ♥            ♥            ♥           ♥           ♥           ♥           ♥           ♥          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0