Godis är gott!

Igår när vi kom till café 60 var det mer folk än någonsin, så vi drog till 7 eleven och köpte sjukt mycket godis och en påse chips :D mums! Jag köpte en loka (har verkligen svårt att dricka sött när jag äter sött...) och de andra köpte cola såklart ;) Sen tog vi 1an hem till Johan och la oss i soffan och åt godis och kollade på film, snackade och skrattade åt youtubeklipp. Det var sjukt mysigt men tiden gick så jäkla snabbt, helt plötsligt var klockan över 2... så då begav vi oss hemåt. Hade i alla fall en helt underbart mysig kväll med mina tre favoritpojkar :) Puss på er Sebbe, Johan och Jonathan

Dock hade jag ganska dåligt samvete över att jag käkade godis med tanke på att jag redan ser ut som hej kom och hjälp mig dags att gå på fat camp... Men så tänkte jag om. Den här helgen har det onyttigaste jag ätit varit sushi och då åt jag 8 bitar vilket är en lagom portion. Dessutom har jag tränat en timme varje dag, och varit ute och gått en hel del. Därför fick jag helt enkelt unna mig en dag utan några som helst krav.

VÄRLDENS SÖSTASTE BARN! hahahahaha :) finns jäkligt många parodier på de här också,
som faktiskt är riktigt bra... lägger upp någon sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0