Middagsmys

Kvällen hos Maria var verkligen kanon! Älskar när man inte setts på ett tag och har hur mycket roligt skvaller som helst att berätta för varandra! Haha, jag är verkligen efter med allt som händer märker jag, är så insnöad på mitt jobb och min resa att jag missar alla andras liv... Maria hade i alla fall packat inför sin Åre resa (hon ska jobba som kock i ca 5 månader uppe i Åre) Hon hade lyckats få ihop en stooooor resväska, en stoooor scoutryggsäck, en bag, skidor och pjäxor... allt det ska hon släpa omkring på själv uppe i snön. Önskar henne verkligen lycka till med det.. :/ Kommer sakna henne otroligt mkt... men vi ses ju om ett halvår igen, tur att det finns dator och telefon!
Maria lagade middag åt mig:
Fetaostrisotto med knaperstekt bacon och hemgjord korv, sjukt mumsigt!
(Till dessert så blev det en varm chokladbakelse med chokladmousse och fläder curd, jag var i himlen för en stund!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0