Morgonkaos

GAAAH, imorse vaknade jag inte av mitt alarm, sånt händer inte mig!!! Har haft jätte stressigt och inte hunnit träna alls som jag tänkt, så jar får försöka göra det ikväll, men det är inte alls samma sak...

Jaja, sitter och sörplar på lite te nu, och hoppas att denna jäkla förkylning ska försvinna snart. Vill ju vara frisk när man drar iväg, 8 DAGAR KVAR NU FÖRESTEN! Jag kan inte riktigt greppa det, men snart är vi iväg, åååh, det ska bli helt underbart :)

Idag ska jag göra en massa ärenden, köpa linser för hela vistelsen där nere, och linsvätska också såklart. Sen ska jag köpa solskydd för håret, finns en enda som funkar, från Redken, den kostar skjortan! Jag ska till banken också, och sälja min sparfond där alla pengarna ligger, börjar bli lite bråttom nu eftersom det tar sin lilla tid...

heddåheddå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0