the hills

Här kan man vara med och tävla om en The Hills box genom att skriva en motivering på sin egen blogg, länka till kenzas inlägg om tävlingen och sedan skriva en kommentar i hennes blogg om att man är med och tävlar.
Motivering:
Jag har faktiskt aldrig sett ett enda avsnitt av serien eftersom jag är livrädd för nedladdning och inte alls har haft tid att kolla på avsnitten när de sänts på Tv. I vanliga fall brukar jag köpa boxar och plöja igenom säsong efter säsong tillsammans med vänner eller ensam. Den här hösten har dock alla pengar jag tjänat lagts undan till min Asien resa i Januari till Maj, så att köpa boxar för fem- sexhundra har varit ett BIG NO... Vore grymt att krypa ner under täcket och glömma vinterkylan framför en härlig serie en sista gång innan det bär iväg mot varmare trakter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0