Yesterday

Hade som sagt sjukt kul igår. Kvällen började med mat och vin på Vapiano (mitt nya favvohak) med min
Sara. Var supermysigt ♥

Vid tiotiden så kom Fia in till stan och Sara åkte hemåt eftersom hon skulle upp och jobba tidigt. Min och Fias väg till BOMBARDIER var lååång och kall, men med hennes sällskap överlevde jag! Sen fick vi stå i kön tills fötterna frös sönder, men väl inne var det varmt och stämningen var på topp! Billig dricka och najs musik. Vi körde gärnet några timmar. Sen somnade Fia på toan (utan någons vetskap) och jag och David sprang runt halva jorden och letade efter henne. Var så jäkla rädd att det skulle ha hänt något. Men hon var vid liv :) Johan var sjukt snäll och ät oss sova i hans lya, offrade till och med sin säng och sov själv på soffan utan ett täcke ens!! USCH vad man skäms nu :/

Tack alla för världens kväll :)
Sötkorvislorvis
Åt riktigt god mat, kalkonbröst med någon typ apelsin och chilisås
Hon och jag :)
Spårade på toan xD
Vilka kontraster, skönheten och odjuret :O
Sötpotät
David och Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0