Ensam hemma

syrran och jag på grönan i lördags

Imorse drog familjen till Schweiz, så nu är jag och lilla voven poppy hemma själva. Kom iväg ganska tidigt från jobbet, så jag åkte iväg och hyrde två filmer, the international och blown apart. Kollade bara på den sistnämnda ikväll, och den var faktiskt riktigt bra. Ganska tragisk, men den gick fortfarande att kolla på utan att snora ner mammas fina soffkuddar. 
Det blir en hektisk dag imorgon med hundpromenader, träning, jobb, middag och Fias födelsedagsfirande så jag ska krypa ner i min underbara säng. Jag hoppas på soligt väder imorgon, skulle vilja ha på mig nya klänningen från pepe jeans, jag kan inte få nog av den! Föresten spelar det ingen roll vad det blir för väder imorgon, kan ändå använda klänningen. Blir det kallt så drar jag på mig uggsen, och regnar det blir det mina heta gummistövlar, men barbent ska jag vara oavsätt. Vi får se imorgon.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0