:)

God morgon! Bra start på dagen vilket känns som ett gott tecken. Gick upp vid åtta och tog en powerwalk med Poppy, jag förstår inte hur det är möjligt att hålla reda på en hund, ett koppel och två stavar samtidigt, det känns som att alla tre är väldigt sugna på att trassla in sig i varandra! Sen blev det i alla fall ett cardiopass och nu sitter jag och avnjuter en smoothie med banan, färska jordgubbar och hallon. Om några minuter bär det iväg till jobbet, jag hoppas för min egen skulle på en lugn dag! Sen ska jag nog gå och köpa en ipod, tips på något ställe med bra priser?

Dagens most wanted:

- Ge mig hela outfiten, älskar den avslappnade sommarlooken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0