kvinnan kan!

Kvällen på jobbet blev helt ok, jag kom hem redan vid tio! Käkade lite ceasar och och nu kollar jag på Greys Anatomy... Den serien har verkligen klass. Jag älskar att de får in humor, sorg, vrede och kärlek i en och samma serie!

Bland mina vänner finns det en som utmärker sig med sin otroliga känsla för klädsel och accessoarer (då menar jag verkligen inte att ingen annan kan klä sig snyggt, tvärt om!). Jag har aldrig sett henne i en misslyckad kreation. Hon kan alltid bära upp det hon sätter på sig, allt handlar om rätt inställning och attityd. Tänkte göra ett litet inlägg och henne imorgon, då ska ni få se hur hon alltid lyckas följa modet men samtidigt behålla sin personliga stil. Prepare yourself!
grr
Påväg till min skiva... Ursäkta har jag kommit fel var temat, självklart åkte handduken av på dansgolvet, tur att tjejen har självförtroende och skrattade ist för att böla, som många andra skulle gjort!

Nu ska jag läsa lite Harry Potter... blev lite sugen efter premiären förra torsdagen... Tjaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0