-

Okok, vet att jag slappat lite med skrivandet, men har inte hunnit eftersom jag jobbat och stått i ;)
Filmen var som ni antagligen förstod, OTROLIGT BRA. Jag tycker verkligen att den slog Twilight vilket jag inte alls trodde att jag skulle tycka med tanke på att jag inte riktigt gillar New Moon boken (är ju trots allt på Team Edwards sida) men efter "nästan naken" chocken från Jacobs sida, måste jag erkänna att det står 1 - 1 till båda lagen ;) Älskade att hela filmen alltid hade något lite dramatiskt som hände och att det inte var långa perioder där det inte hände så mycket. Tycker verkligen de lyckats få med mycket bra grejer från boken och lägga till lite nya grejer på ett bra sätt. MUMS, ska se igen så fort jag har pengar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Å, jag med! Vi får gå ihop! :)

2009-11-21 @ 10:36:06
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Ester

ooh yes, det måste vi verkligen :D mys <3

2009-11-21 @ 12:58:16
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0