-

Igår blev jag förföljd av en äcklig man... han gick efter mig till tåget, satte sig vid mig, pratade med mig, tog på mina ben, tog tag i min hand, blev arg för att jag inte svarade när han pratade med mig. Åkte med till Mörby, tog tag i mig när jag skulle gå av, ställde sig med armarna runt mig i rulltrappan, försökte få mig att prata med honom, sa att han aldrig kommer glömma mitt ansikte och att jag kommer ångra att jag inte svarade, ryckte tag i mina axlar och sa att han ju bara ville prata med mig... Under tiden försökte jag messa min mamma och syrra och få mamma att hämta mig i mörby. Han tog tag runt min nacke och sa: En vacker dag ska du få för att du inte vill prata med mig, jag kommer ihåg dig och dina vackra ögon. Och så vände han sig och började gå mot tbanan igen. Då sprang jag, allt vad jag hade, vände mig om hela tiden, tills mamma kom med bilen. Jag grät och mådde så jäkla dåligt. Väl hemma märkte jag hur ont i huvudet och axlarna jag hade. Kunde inte göra något, gick och la mig och vaknade gång på gång av att jag svettades och skakade. Hade feberfrossa och drömde mardrömmar. Nu har jag ont i exakt hela kroppen. Kunde inte jobba idag... Markus tvingar mig att kolla upp om det är Svinis. Det får inte vara svinis, jag som ska ta med mamma till Lux på en sjurättersmiddag på fredag. Och imorgon är det ju Twilight och New Moon kväll. VARFÖR JUST NU?

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

FY FAN VAD JAG TYCKER SYND OM DIG!!!!! <3<3<3<3<3



men ska du se på twilight på heron förresten?

2009-11-18 @ 16:05:56
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Anna

fy fan vad vidrigt! vissa människor borde inte få gå lösa

2009-11-18 @ 20:14:15
Postat av: Ester

nix, ska kolla i täby c, är lite närmare mitt hem ;) mm, äckelgubbe!!

2009-11-19 @ 10:34:39
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0