54

God morgon världen :) Idag när jag vaknade kände jag det kommer att bli en bra dag. Jag har mycket att göra men allt som ska göras är saker jag vill göra. Snart ska jag ta en promenad med min lilla skruttis och därefter ska jag jobba lunch. Sen blir det en till promenix med vovven min och sen ska det lagas en massa mat till Mormors kalas i morgon. Sen blir det träning och därefter idol :) Dessutom kommer min moster ner hit från Norrland så hon ska bo hos oss i helgen (och hon har en spikmatta som jag tänkte låna)


Idag är det endast 54 dagar kvar till planet lyfter från Arlanda. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag tror att det här kan bli en av mitt livs bästa upplevelse!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, den 30/12 ska jag göra ett riktigt Ronja Rövardotter skrik, alla ska få höra min lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0