En ester i storformat

Det var riktigt mycket folk på jobbet idag, men det är det alltid på fredagar då vi har pizza buffé! Ät hur mycket du vill för 75 kr ;) Det resulterade iaf med att jag kom hem senare än planerat och fick stressa ut med min lilla skruttis. Det är riktigt kallt ute nu! Men jag vill fortfarande inte köpa mig ett par vantar. Det känns så himla onödigt när jag ändå ligger på en strand om 1 och en halv månad, vad ska jag med vantar till då?!
Till lunch lagade jag en risotto med ett berg av parmesan och till det blev det ekokyckling! M M M vad gott det blev! Sen blev det dock en hel del disk, men nu är den avklarad och jag ska snart krypa upp i sängen och läsa lite på min bok som damp ner i brevlådan för en stund sedan. Elsas Mode av Sofi Fahrman, hittills är den riktigt bra :)


Idag blev det min söta klänning från Odd Molly, mina nitboots från Monki och världens bästa höstkappa från Cubus (bästa reafyndet, kostade 50 kr förrförra vintern, vilket kap!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0