En visdomstand mindre

Dudes, jag har inte kunnat hänga framför datorn eftersom jag varit i min egen lilla värld (efter en vad jag tror var för hög dos morfin) Nu börjar det släppa i alla fall och mitt huvud är med mig igen.
Operationen gick lite sämre än förra gången och jag fick uppleva vissa moment av extrem smärta så läkarna fick lägga på akut bedövning. Jag kommer inte ihåg så mycket efter det. Men mamma säger att jag har varit helt borta och snackat om att någon blev skjuten och att någons cykel var farlig. Wtf? xD höhö, ska krypa ner i sängen igen... är bara rädd att jag inte ska kunna sova inatt om jag sover för mycket nu... Ska nämligen upp och jobba imorgon, kommer inte vara så skönt tror jag...
efter operationen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0