GRATTIS EMIL 20 ÅR!

Bilder från gårdagen då min älskade vän Emil fyllde 20 år!
Emil hade världens tuffaste tröja som han fått av millis tidigare på dagen
Happy Halloween!
Brownie och Spöket millis
Emils brorsa Gustav hade köpt en moppe som jag snodde... hade helt glömt känslan xD haha, fan vad kul det var!

Kvällens höjdpunkt var vid 12 tiden när alla gäster gått hem och jag, emil och millis satt i hans rum och drack te och åt nötter :) DÅ drog millis fram ytterligare 3 paket (hon hade redan gett typ två tröjor, en mössa, kallsonger, parfym mm.) I ett av dem skulle det vara en riktigt lyxig pyjamas... MEN det hade blivit fel, så när han öppnade det så var det en NATTSKJORTA!!!! hahhahahaha jag dog av asgarv! HAha, fick ont i magen. Sen fick han en naken version av vem där (det där spelet med massa brickor uppfällda med olika människor på, rött hår, bruna ögon, glasögon etc). Det fick ut på precis samma sak, bara att man gissade genom att fråga t.ex. Stor kuk, liten kuk, mycket hår, lite hår, hängpung, ingen pung, stora tuttar, myggbettstuttar, tjock, smal, lång, kort, bastant etc. Så jäkla kul! Sjukt lyckad kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0