Hold on 'till forever is gone, hold on to whatever it takes

Hej sötkorvar :)

Idag har jag haft en intressant dag... jag har jobbat, och jobbat lite till, och sen så jobbade jag ännu lite mera. Men nu är jag färdig jobbad, och det känns underbart. Hade tänkt att kika på något avsnitt av Grey's eller Gossip girl, men jag är faktiskt mer sugen på att läsa om favoritdelarna i Elsas mode, så det blir nog så istället ;)
(Gammal bild, men typ såhär kommer jag se ut när jag flyger fram mellan alla olika "att göra" grejer)

Imorgon blir en lite stressig dag:
  • Hundpromenad 10-10.40
  • Jobb 11-14
  • Vaccination 15-16
  • Träning 16.30-18.00
  • Laga middag
  • Skriva de 3 sista studenttackkorten (pinsamt...)
  • Städa rummet
  • Spåna på en bloggdesign plus samla ihop material till den
  • Göra en fotobok (den jag fick gratis genom att skriva om fujis fotobok här på bloggen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0