I'm too proud, for love, but with eyes shut It's you I'm thinking of, but how we move from A to B it can't be up to me, cause I don't know

Jag är verkligen chockad att jag klarade mig ekonomiskt den här månaden... Hade så otroligt mycket utgifter och la undan nästan 10 000 till resan i alla fall... Men jag överlevde faktiskt (dock med en skuld att betala till min snälla vän Millis) om man bortser från skulden gick jag faktiskt 78 kr plus ;) hehe.. Denna månad ska jag knappt lägga undan ett öre... bara min. beloppet till mina olika fonder.
Denna månad ska jag ju köpa allt det sista inför resan
Glasögon
Linser
Frisör
Ryggsäck
Silkessovsäck
Tamponger (vem skrämde upp mig och sa att det knappt finns i Asien?)
Myggnät
Myggmedel
Malariapiller
Första förbandet kit
Solkräm
Försäkring
Resorb
Handsprit
Magpiller
Passfoton
Bankkort på Icabanken (för fria uttag utomlands)
ööh, plus julklappar och säkert en massa andra grejer... Spännande att se om jag överlever denna månad också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0