Jag är olyckan Ole-dolyckan, obi-dobi-dobi-dobi-dolyckan, krasch och banglyckan, gnissel och panglyckan, så akta er för mig annars händer en grej

Yo bananas!
Kommer ni ihåg Electric Banana Band, med Trasan och Banarne? Haha, long time, no see xD Jag råkade visst ut för olyckan idag... Det blev en sån dag när allt bara går fel! Man slår sig, man tappar saker, men får världens huvudvärk, det blir en kvällsrush... Ja, allt som man inte vill ska hända, händer helt enkelt, and it's nothing you can do about it.. Det suger verkligen.
Det var med en lättnadens suck som jag lämnade jobbet och det var med en suck av förtvivlan som jag insåg att det imorgon är den riktiga otursdagen, denna torsdag den 12e var bara en uppvärmning för fredagen den 13e.
Jag håller tummarna för att någon kalkulerade fel, och råkade blanda ihop den 12e och 13e, så att min fredag den 13e var idag, och min morgondag kommer att bli en alldeles underbar dag :) Jag kanske till och med vinner på lotto!
"Ester nu den rikaste tjejen i världen, hur känns det, med ett obegränsat konto livet ut?"
E - "Tjaa, heeeelt ok!"
"Vad ska du göra med pengarna?"
E - "Shoppa, resa, köpa mig ett riktigt jävla slott och en riktig jäkla man!"
"Låter bra, stort Grattis till dig."
E - "Tack"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0