Svinis

Det är är ju helt sjukt. Fler och fler nära och kära faller offer för den snabbt spridande svininfluensan. De jag känner som har drabbats har ungefär samma symtom som en vanlig influensa men sjukdomen varar längre (ingen är dock i någon livshotande situation!
Det ska krävas mycket innan jag vaccinerar mig mot detta virus. Vaccinet börjar med att göra mig sjuk för att sedan göra mig frisk från en sjukdom jag kanske inte ens kommer smittas av... känns ganska konstigt alltihop... Har inte tid att göra mig sjuk med flit för jag kan inte missa en enda timme på jobbet. Men jag uppmanar alla med dessa symtom att uppsöka läkare...
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och Ibland kräkningar
- Trötthet och förkylning
- Andningssvårigheter



Kommentarer
Postat av: suss

men knäppo, vrf ska man söka läkare? det är ju typ det sista man ska. de kan inte hjälpa dig ^^ + att du bara smittar andra :P pöss

2009-11-04 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0