Vuxenpoäng

Efter en lång men trevlig dag på jobbet är jag hemma.. Har precis käkat falukorv med spenat, hehe, ska bli stark som snubben man alltid hörde om när man var liten.. Karl-Alfred hette han visst. Mina muskler verkar inte ha nappat på det där tricket i alla fall. De existerar fortfarande inte.. :/
Med spenat i magen fick jag i alla fall lite extra krafter som jag snabbt spenderade genom att göra riktiga vuxengrejer. BETALA RÄKNINGAR. Det måste verkligen vara det tråkigaste som finns eftersom det är otroligt jobbigt och påfrestande. Och när man är klar med skiten är det inte precis så att man kan vara glad över att de är betalda, för kontots siffror sjunker ganska drastiskt när man har många grejer att betala... Logiskt egentligen, men det är roligare att göra en uppgift som man får något för när den är klar, typ sätta en smet och sen få ut en massa nybakade bullar... Håhå jaja, nu ska jag nog krypa ner i sängen min och läsa någon bok..
Pussipanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0