10-22

God morgon! Har sovit helt underbart gott i min nybäddade säng. Skulle kanske ha lagt mig lite tidigare, är så sjukt trött just nu, men jag kunde inte slita mig från one tree hill! Ska strax ner till jobbet nu och köra långpanna och när jag kommer hem ska jag kika lite one tree hill igen ;)
Favoriten i serien. Tänk att se ut som den kvinnan!?! Hon är så otroligt vacker och dessutom har hon världens vackraste röst OCH smilegropar. Jag älskar smilegropar och själv har jag en liten liten liten som kommer fram när jag ler på ett visst sätt :D haha, bättre det än inga alls antar jag!
tjaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Hm. smilgropar är en förbannelse ibland kan nämnas. folk brukar fastna i att tycka att det är så sött. sött som på ett barn. suck

2009-10-05 @ 10:04:17
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0