fötterna på fel sida

I natt var nog den värsta natten hittills! Jag vaknade, somnade, vaknade, somnade inte, slumrade till, vaknade igen, låg vaken, somnade, vaknade, kissade, låg vaken, somnade och vaknade av en blöt tass i ansiktet! Tack poppy.
Trött och sliten går jag upp för att äta frukost. Jag går till fruktskålen för att ta min banan och göra min dagliga smoothie. MEN DÄR FINNS INGEN BANAN!!! Svär för mig själv och går till kylskåpet för att koka två ägg som jag kan ha på finncrisp med kaviar (MUUUMS) Men där finns ett ägg och ingen kaviar. Sniffar i luften, något luktar konstigt... Mitt extremt bra luktsinne leder mig till spisen, jag öppnar ögonen (varför de var stängda är för att man fokuserar bättre på ett sinne om det andra är av)... i en kastrull ligger en brun gegga, magen nästan vänder sig ut och in när jag inser att det där är gröten mamma gjort, att det där denna hemska morgon ska bli min ännu hemskare frukost.
Förlåt mamma, men det var verkligen inte gott. Nu mår jag illa, nu vill jag bara gå och lägga mig igen, men nu väntar istället en lååååång lååååååååång låååååååååååååååång dag på jobbet.
hoppas ni alla vaknade med fötterna på rätt sida av sängen! kisses /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0