Grodan

Efter en riktigt jäkla lång dag (lagning av hål i tanden, långpanna på jobbet och rengörning av mig själv) fick jag äntligen dra på mig klänning och klackar och skaka rumpan i takt till ljuva toner på Grodans dans"golv". Fullt med folk och underbar jäkla stämning!!! Jag och Charlotte dansade konstant i fyra timmar! Var så härligt att umgås med henne :) Vi hade en liten girls night out helt enkelt! Litet minus är dock någons spya som befann sig precis vid min fot på tbanan hem...
hahaha ajuste, älskar allas roliga halloweenkläder, skulle också vilja spåra sådär, men han ju knappt fatta att det var halloween förän den var över, kanske hinner komma på något tills imorgon!?
röda läppar i all ära... kyss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0