hot & cold

HOT HOT HOT denna kväll var ju lätt Tove med hot & cold! Favoriten Rabih var ju också riktigt bra! Vet inte hur många som kollade på sista delen... men när Eddie sjöng en gång till utan den jäkla kören och alla taffsande dansare så var han ju helt underbar! Lät så sjukt bra, jag dog lite faktiskt!
COLD COLD COLD var Karolina och Nicklas. Tack Sverige för att ni tog ert förnuft till fånga och lät Eddie vara kvar!

Som ni kanske märker är jag inte ute och festar gärnet med resten av stockholms ungdomar ;) Var så mysig middag hemma hos Sonnie med bubbel, tacos och idol. Och när vi skulle gå därifrån insåg jag att det var minusgrader ute... tappade suget helt och dessutom kände jag att jag verkligen inte skulle orka trippa omkring i höga skor som inte ens täcker fossingarna, så nu är jag hemma och ska kolla på några avsnitt av Lost. Men imorgon ska jag köra järnet, är ju inte ledig på ett tag efter denna helg så då vill jag spåra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0