I dare you to move.

Blä vilken dag! Jag började med att tappa ett glas som såklart gick i tusen bitar, och till råga på allt så lät det så högt så att hela restaurangen tystnade och kollade på mig. SCORE! När rodnaden försvunnit och chocken lagt sig skulle jag diskret försöka att plocka upp allt glas, tror ni inte att jag skär mig mitt på knogen så att det börjar blöda en massa... Kort därefter hör jag ett kras från diskrummet, då är det Markus tur och denna gång var det en tallrik i stället. Vid det här laget var det endel av gästerna som skrattade lite... (KAN VERKLIGEN INTE SE DET ROLIGA I SITUATIONEN) När jag sen skulle försöka diska lite, så tappar jag som "les grande finale" (eller något..) en skål med bea som splashar ut över hela golvet... Några timmar går och sen bränner jag mig på värmeplattan. När kvällen äntligen är över upptäcker vi att en viktig nyckel är borta. Som rutten grädde på moset. Nu ska jag kolla på OTH.
Se upp, annars skjuter jag! ^^
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag har iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0