mysmiddag

IMPULS, det är det som är som bäst! Charlotte ringde mig vid halv fem och frågade om jag ville komma hem till henne och käka middag. Trots att min söndagslista inte var avklarad tackade jag ja och skyndade mig iväg till Blåsut. Det stormade ute och jag som är så känslig för kyla fick gåshud och röd näsa som alltid när det är under 10+ ute. Det var därför en riktig befrielse att komma in i Charlottes varma lya där det lyste en massa tända ljus och luktade god mat. Rasmus och John var också där och kvällen var hur mysig som helst, med god mat, kortspel (JAG VANN) och kopiösa mängder kanel- och vaniljbullar (dagen i ära). Vid halv elva drog jag mig hemåt tyvärr valde himlen att öppna sig precis när jag skulle gå från Tbanan och hem, så kläderna gick att vrida ur, då slipper mamma tvätta iaf, och jag slapp duscha  :)

Nystädat


Jag hann iaf städa mitt rum och tvätta poppy idag, så några punkter är avklarade. På tisdag ska jag träna och vaccinera mig, så då kan jag stryka ytterligare två grejer. Nu ska jag kolla på one tree hill och sen blir det bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0