smärta

Tjabba snyggingar!
I natt tror jag att jag upplevde mitt livs värsta natt. Jag somnade vid halv tre, vaknade vid fyra och bara grät, jag hade så ont så att jag trodde jag skulle kräkas. Efter 20 minuter så kravlade jag mig, seriöst så kröp jag på alla fyra till toan för att hämta ett glas vatten och smärtstillande tabletter. Tog två alvedon och kröp tillbaka till sängen. Låg vaken och grät av smärtan i ungefär en timme, sen tror jag att alvedonen började verka och då slumrade jag till. Vaknade igen vid halv åtta och kröp ihop i mammas säng, hon hämtade mer smärtstillande och tog hand om mig <3 Gick och la mig i min egen säng igen och somnade om. Vaknade igen vid halv 11 och åt ett glas smoothie. Nu mår jag lite bättre i alla fall :) Idag skulle jag gå ut med Sara och hennes vänner, dom hade något VIP bord någonstans... Jag verkligen längtar efter att få gå ut och träffa folk, så jag kanske tar några ipren och kämpar mig dit, är ju gratis drinkar hela kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0