spåååååårat!

Hahahaha jag dööööör! Drog ju ner till Cgs igår för att käka. Blev kvar där någon timme eller två och snackade med Fia och Fredrik. Efter ett tag dök Martin upp och gjorde mig sällskap. Fredrik frågade om vi ville köra en after work hos honom och Martin. Lät lockande, så jag drog hem, sov i en kvart, laddade med två flaskor vin i väskan och drog ner lagom till nio när de slutade jobba. Fredrik körde som en jävla galning hem till deras hus. Vi kom väl dit halv tio, lagade pasta med bacon, började dricka, och slutade aldrig dricka xD Sen kom Fredriks poolare Julle och blev ganska snart på lyset... kvällen var så sjukt kul, har fan träningsverk i magen för att jag skrattade så mkt! Jag och Fia tömde vinflaskorna ganska snabbt så vi lånade en cykel och cyklade hem för att hämta baileys och vodka. När vi kom tillbaka körde vi järnet, pratade, skrattade, dansade jag vet inte allt. Vid sju gick folket och la sig, så jag och Martin satt uppe och snackade till halv åtta då vi också gick och la oss. Jag ställde klockan på halv tio, och efter två timmars sömn var det bara att vandra ner till jobbet för en 12 timmare där. Jag mådde inte bra kan jag ju säga... men en sjukt kul kväll att se tillbaka på, spårad, men klockren!
vad är grejen med bara överkroppar?! fattar inte varför alla bara droppade tröjorna helt plötsligt xD
OM jag ska sova nu?! ööh, JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0