VIP på Topshop

Kvällen var hur mysig som helst. Vi fick lite stressigt när vi skulle dit, så vi fick köpa korv och pommes påväg in till stan för att ha något i magen (vilket vi inte hade behövt med tanke på alla cupcakes som fanns där). Det var proppfullt med folk när vi väl kom dit och det var svårt att koncentrera sig på kläderna när det var folk som knuffades överallt. Man fick i alla fall skumpa och mineralvatten och som sagt kopiösa mängder mini muffins.  Vi köpte i alla fall världens underbaraste mössa uppe på Topman som kommer att missbrukas grovt under vintern. Jag och Malvina delar på den, så jag får ha den tiden innan Asien och sen får hon ha den när jag är i Asien. Malvina köpte även en sjukt snygg jeansskjorta och jag köpte ett linne som jag nog ska lämna tillbaka för det var mycket kortare än jag trodde, hade tänkt att använda det som tunika till mina lacktights, men det täckte inte rumpan xD Sen vid nio åkte vi hemåt och flummade på Tbanan :)

SUMMAN AV KARDEMUMMAN; JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0