pepp

Ok, I'm back, det var ganska trist att deppa! ;)
Imorgon jobbar jag bara kortis, och dessutom är jag tillräckligt frisk för att ta mig in till stan och möta upp Maria för att träna lite igen. Får väl ta det ganska lugnt eftersom jag får sånna där riktigt äckliga hostattacker så fort jag anstränger mig. Har en massa ärenden jag måste göra också. Köpa busskort, fixa vaccination, shoppa (ja, jag behöver faktiskt lite nya grejer...) Ska försöka hitta presenter till två av tjejorna som har/ska fylla 18 år. Det är så himla svårt, det ska ju vara något personligt men med tanke på min dåliga budget så är det svårt x/ Men jag har en plan :D... Can't tell you, men den är bra!
Maria, aka pruttis för att hon är en levande gasmaskin ;)


Nu har jag föresten löst gåtan med Idol. Jon gick vidare, men tyvärr inte Eddie som jag höll starkt på. Men om jag har fattat det rätt så har han fortfarande en chans, så jag håller tummen ännu hårdare och hoppas på en vändning för Eddies del :)
Nu är det bedtime för min del, ni får göra som ni vill!

XoXo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0