Elvis baby!

Hade en sjukt mysig kväll med mamma, syster och Sonnie :) Först käkade vi på Blå Porten ute på Djurgården. Jag tog en caesar sallad, M M M  vad god den var! Vid sju promenerade vi upp till Cirkus för att njuta av en riktigt härlig musikan. ELVIS! Den är något jag verkligen rekomenderar, jag har inte skrattat så mycket på länge. Och musiken var helt enkelt underbar! Den är ganska speciell eftersom det är förståndshandikappade som spelar tillsammans med sångare och dansare vilket gör att den är väldigt impulsiv och improviserad. Helt helt himmelsk!
Malvina och Sonnie
Mammsi och Jag
Elvis baby!

Oj vad kul man kan ha med Photo Booth.. Nu ska vi sova... natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0