jobbdag

God morgon!
Har precis avnjut en ägg och baconfrulle framför datorn och kollat in senaste trailern för filmen New Moon. Jag måste måste måste se den snart, den kommer att vara så otroligt bra! Lägger upp trailern ikväll :)

Nu ska jag dra på mig mina gummistövlar så att jag kan hoppa i lite vattenpölar påväg till jobbet. Det måste vara en av de roligaste grejerna som finns, hahah :) Älskar dessutom att jobba när det regnar ute, då känns det som att man inte går miste om en hel dag på samma sätt.
Igår var jag som sagt hos Elsa med Charlotte, Rasmus och Sandra. Vi planerade inför Asienresan och pratade lite om vaccinationer vilket verkligen är något jag borde ta tag i nu innan det är för sent och alla vaccinationscenter kommer att vara uppbokade för svininfluensan. Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar till den 30 December, det är helt sjukt att vi åker då, att JAG åker till Asien för första gången i mitt liv, och ska stanna där i 4 månader. IT'S GONNA BE AMAAAAAZING!
Oj, shit, nu måste jag springa. Puss och kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0