jobbhelg

Nu är livet som ledig sjukling passé och verkligheten har kommit ikapp. Dags att jobba 10-22 lör,sön och mån. Men vi ska nog få tiden att gå, finns en massa städning att göra! Jag känner mig i alla fall riktigt fräsch efter min lååånga dusch med peeling, inpackning, ansiktsmask och återfuktning. Hade tända ljus och lyssnade på Tracy Chapman. Sedan bestämde jag med millis och Emil att vi skulle ta en fika på café 60 så jag åkte in till stan. Eftersom dom segade ganska mycket och jag var äckligt trött så åkte jag faktiskt hem igen och det kanske var meningen för i samma T-banedörr gick min syrra in efter en sen bio. Så då fick jag sällskap hem!
såklart har jag min myströja på mig, det lär ju vara ganska kallt när jag slutar ikväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0