läcka

Idag var det fullt ös medvetslös som gällde på jobbet.. Det blev inte en lugn stund. Först preppade preppade och preppade vi, sen preppade vi lite till. Sen drog det igång och så var det drag fram tills vi stängde av ugnarna och sen när vi skulle städa, så kunde inte diskmaskinen hålla tätt, och allt vatten (typ 20 liter?) forsade ut över hela golvet... Så jag fick stå och svabba upp allt, vilket tog sin lilla tid. Så när jag låg på golvet i äckelvatten och försökte hitta läckan, så vrider jag till ryggen så den sa knak.. nu gör det ont! Och så när jag skulle resa mig upp slog jag huvudet i metallkanten, så nu har jag ett sår i tinningen xD Misslyckad dag, eller vad? Sen fick jag höra en sak som inte alls känns bra, hur dålig jag var. Så nu ska jag gå och sova och hoppas att mina fötter hamnar på rätt sida av sängen imorgon, blir ett 12 timmars pass då också.
peace and looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0