my girl

Nu är jag äckligt trött, så det blir sängen utan omvägar. Ska gosa med den lilla voven som just nu ligger med rumpan på min huvudkudde. När hon är på gohumör kryper hon ihop bredvid mig i sängen, så puffar hon med nosen på min kind och sen på min hand för hon vill att jag ska klia henne, och när jag gör det, så ger hon mig en liten puss och så blåser hon varm luft i mitt ansikte. Min skruttis, som jag älskar trots hennes mindre charmiga sidor (jaga cyklister, tugga sönder nya skor, äta upp vantar, sno strumpor, äta på använda underkläder, skälla på främlingar, skälla ännu mer på främlingar som har snorre mellan benen, äta sopor, sno bästa platsen i soffan, prutta en i ansiktet, kräkas på täcket, nysa så det skvätter snor i ansiktet, bita en när man försöker borsta, rymma och tro att man vill leka när man försöker fånga henne....)
min lilla älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0