mys

Kom aldrig tillbaka hem igår utan det blev en helkväll med Linda och Millis, fast sen byttes Linda ut mot Emil ist ;)
Jag har hittat världens härligaste kofta på Zara som jag MÅSTE ha. Kosta vad det kosa vill. Vid halv åtta promenerade vi ner till Stureplan (fråga mig inte varför..) och tog en fika. För mig blev det en räksallad med avokado. Där satt vi en bra stund och diskuterade killar och kroppsbehåring, haha xD Är så tacksam att de orkade lyssna på mig och mina feelings. Trots värmelampor och filtar blev det tillslut lite för kallt, så vi vandrade bort till Norrmalstorg och köpte tidningar. Linda åkte hem medans jag och Millis åkte vidare hem till henne för att krypa ner framför TVn och läsa tidningar och kolla på Heroes. Käkade minimorötter och mozzarella och drack en massa loka (muuums). Vid halv tolv kom Emil och gjorde oss sällskap. Sen trängde vi ihop oss i Millis säng och försökte sova. För min del gick det väl lite sådär, eftersom det alltid känns som att man håller på att ramla ner när man ligger ytterst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0