rök

God morgon! När jag kom ut i köket i morse såg jag att det var helt dimmigt, konstigt tänkte jag, solen skiner ju, då brukar det ju inte vara dimmigt... Sen såg jag att det var rök som forsade ut vid ett hus längre ner på gatan! Så jag kastade på mig ett par byxor och min mobil och sprang ner. Som tur var så var det bara någon som eldade så kraftigt att röken spred sig runt hela området...
Snart ska jag ta en promenad med Poppy innan jag beger mig till jobbet. Ska försöka hinna med ett träningspass från min work out cd efter jobbet, har inte tränat sen i onsdags eller om det var torsdags. Jag måste verkligen skärpa mig nu. Imorgon ska jag i alla fall köra järnet, då har jag ju Johan som kan pusha mig :)
Wiiie, idag kommer ett nytt nr av Sofis mode ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0