shopaholic

Idag blir en slösa pengar dag i all ära, ibland måste man ju unna sig saker. Jag har precis klickat hem en Tshirt och ett armband. Båda med fina budskap och dessutom tycker jag att man ska stötta unga designers så att dom en vacker tag kan leva på att göra det som betyder mest för dom.
Armband som det står SUNSHINE på, och för er som inte vet det så är det ett av mina smeknamn, därför kommer detta armband ligga mig varmt om hjärtat och påminna mig om tre underbara år i gymnasiet.

Sen den här vackra T-shirten med texten my heart is not for sale, älskar den!

Kika in på KanDeeShop.se, där finns många fina unika plagg och smycken, alla smycken är egendesignade och handgjorda och alla kläder är tryckta från ett handmålat motiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0