trött

Lugn dag på jobbet idag, men ryggen och fötterna tar fortfarande stryk efter när man springer omkring i 12 timmar. Efter jobbet mötte Arvid upp mig och vi tog en kort promenad (Så skönt med frisk luft) och sen gick vi hem till honom och pratade och kollade på en massa bilder. Vid halv elva följde han med mig en bit :) En lyckad dag trots att den mestadels bestod av jobb... Så jag lyssnade lite på I gotta feeling för att behålla mitt glada jag hela vägen hem. Men tyvärr varade inte mitt goda humör särskilt länge. När jag kom hem upptäckte jag två döda paddor precis utanför dörren.. Blod överallt, stackars små djur, hoppas iaf dom hade ett lyckligt liv! Om dom var in löööve så dog dom i alla fall i varandras armar :)
Nu är jag trött och jag tänker snart krypa ner under mitt mysiga täcke. Men först ska jag lyssna på denna underbart härliga låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0