tröttis

Haha Westlife...

Min kropp är inte redo att jobba, det kände jag idag, är så himla seg och trött. Gjorde iaf mitt bästa vilket inte var särskilt bra, men men. Sebastian kom och hälsade på mig på jobbet, eller aa, egentligen hälsade han på sin syrra som provjobbade med iaf. Synd att jag inte hann snacka med honom så mkt!
Just nu känner jag mig riktigt död, men Sussie fyllde 18 igår, och firade idag med släkt och vänner, eftersom jag jobbade så lovade jag att hänga på senare på kvällen, och eventuellt ska de in till stan, så blir det party ikväll. Dock utan alkohol, jobbar långpanna imorgon också. Ska bli mysigt att träffa alla, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig, känner för pyjamas och duntofflor, kanske inte bästa kläderna för en utekväll på stan.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0