utgång

Igår blev det utgång, min kropp klarar inte av såhär lite sömn, så nu har jag blivit lite förkyld.
Hade otroligt kul trots bristen på alkohol i blodet :) Vi firade Nilas som fyllt 18 år, haha, han lär inte må bra idag stackarn. Har tyvärr inga bilder från gårdagen, kanske kommer senare :)

Läste en ganska kul grej i Solo häromdagen:
10 steg till ett engångsligg:
  1. Du går ut på trevligt uteställe
  2. Du ser trevlig kille
  3. Du och trevlig kille snackar
  4. Du och trevlig kille hånglar
  5. Du frågar trevlig kille om han vill följa med dig hem
  6. Du och trevlig kille har det trevligt mellan lakanen
  7. Du och trevlig kille somnar
  8. Du vaknar och undrar vem trevlig kille är
  9. Du låtsas sova tills trevlig kille tagit sitt pick och pack och stuckit
  10. Du äter frukost och berättar allt om trevlig kille för trevlig väninna



Nu ska jag ut i solen ett tag, och sen måste jag verkligen träna, har inte varit duktig denna vecka. Ny dag, nya tag.
CIAAAAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0